sekin99900 Kızlar benim evimde lavabom yukarıda abdest almak için baya yukarı kaldırıyorum bacaklarımı bi ağrı girdi bişey olur mu 😪
Deletedmom727271 Bende öyle yapıyorum abdest alırken eşim diyor hatta duşa kabin de alsana diye ama zor geliyor bacaklarımı yavaş kaldırarak yapıyorum hızlı mı kaldırdınız ve çok mu yüksek
Ysgl26 Dikkat edin kayıp dengeyi sağlayamayıp düşebilirsiniz. Belli bi zaman sonr kalkmıycak o bacak zaten ☺ duşakabinde alın
Poyras Abdest lavoboda alın normal şekilde bi kovaya ya da maşaramı diyorlar ne ona suyu koyun duşa kabinde ayağınıza dökün girmeden ya da yukarı kaldırmadan
GizemGenc sekin99900 bende lavobada alıyorum abdest bir şey olmaz inşallah Allahın izniyle. Bundan sonra dikkat edelim dusakabinde alalım söyledşkleri doğru dengemiz bozulup düşebiliriz