enesayazmoom Bugün 6+5 olduk bugün doktor muayenem vardı iyiki bu haftaya kadar beklemişim hem kese yi gördük hemde kalp atışını duyduk 🥰😘
enesayazmoom benimmdunyamm teşekkürler canım çok korkuyordum hiç belirtim olmadığı için dış gebelik falandır diye ama içim rahatladı şükür