Tusem 32 +3 de çalışabilir raporu aldım. 35+3 de işyerine getireceğim çalışamaz raporumu. Sorum şu ki çalışamaz raporumu işyerine getirdiğim gün son gun 35+3de yani beni çalıştıracaklar mı? o raporu getirdim sonuçta. İşyerinde çalışacaksın o gün dendi tuhaf geldi açıkcası sonuçta rapor elimde olacak çalışamayacagıma dair. Siz neler yaşadınız bu konuda ?
rileyss Tusem çalışabilir raporunu istediğiniz zaman bozabilirsiniz. Ben son güne kadar çalışmayı planlıyorum, 37+0 da izin basladıgı icin işe en son 36+6da gidecegim
rileyss Goncagp hayır en fazla 37. haftaya kadar calısabiliyorsunuz. yani en son 36+6yken ise gidiyorsunuz sonra gitmeniz yasak zaten :)
5015mrcmk Arkadaşlar yanlışlık yapmayın 32+0 da çalışır a lip 37+0 da çalışamaz raporu almanız lazım ben hatali aldım siz dikkat edin
Goncagp 5015mrcmk ben ağustos 20 de 32+0 da çalışabilir raporu aldım çalışamaz tarihi 27 eylül mü oluyor bu durumda
Nadiye 5015mrcmksrn nasıl hatalı aldın? benim 21 eylül cuma günü 37+0 olacam o günde çalışayım diyorum. Sırf haftasonum yanmasın diye 24 eylül pazartesi çalışamaz raporu alsam sıkıntı olur mu
5015mrcmk rileyss bayrama denk geldi 32. Haftam 33 te gittim doktora 32 gösterdi beni ama 1 hafta kaybim oldu
5015mrcmk Nadiye 32+0 da alırsan çalışır raporu çalışamaz 37+0 da calisamaz raporu veriyor doktor 32 1 olursa 37 +1 de ayrılabiliyorsun
Nadiye 5015mrcmk 37+0 cuma gününe denk geliyor. Hafta sonum yanmasın cuma çalışayım pazartesi çalışamaz raporu alayım diye düşünmüşdüm. Sanırım senin dedğine göre olmuyor
Nadiye 5015mrcmk 32. Haftam benimde bayrama denk gelmişti. Bende 31+6da yani 17 ağustos cuma günü 32+0 mış gibi gösterdim. Senin nasıl 1 hafta kaybın oldu çocuk geç gelirse senin için daha iyi olur. 40 haftadan 10 gün sonrada gelebilir çocuk