Minnosum1147 Merhaba, öncelikle kolay bir doğum olmasını dilerim. 20 gün önce spinal sezaryen oldum. Bir önceki gece hafif ye demişti doktorum. Çorba falan içip gece 12den sonra da bir şey yemeyecektim ama benim doğumum planlanan tarihten önce oldu kanama başladığı için. Sabah kahvaltı yapmamıştım, aç susuz gel dediler. Operasyon öncesi lavman da yapıldı. Spinalden korkmayın iğne çok ince ve hiç can yakmıyor. Zaten anestezist size şimdi şunu yapıyorum diye anlatıyor. Benim sol ayağım sağdan daha geç uyuştu. Ama tam uyuşma olduğundan emin olmadan işleme başlanmıyor. Dokunuşları hissediyorsunuz ama acı hissetmiyorsunuz, sıfır his olmayacak onu bilin ona göre panik yapmazsınız. İşlem başladıktan bi 10 dk sonra bebek doğdu, benim kistim de varmış onu da çıkardılar, ortalama 1 saatte çıktım. 6 saat sonraydı sanırım, yürüdüm. İlk kalkarken dedikleri gibi canım yanmadı kolay kalktım. Ama gaz sancısı beni zorladı. Kayısı hoşafı içtim ama yine de hareket ettikçe daha faydasını gördüm, olmazsa karnınıza masaj yapın, işe yaradı bende. Bol su için. Filtre kahve ve bitter çikolata yedim ben. Baş ağrısı olmadı. Çantamda 3 takım gecelik vardı, biri elbise. Çok kullanışlı oldu. Diğerlerini de sürekli değiştirdim çok terledim çünkü. Depend emici külot çok işe yarıyor. Gümüş göğüs kapağı da. İkinci gün duş alabilirsin dediler. Saat başı yine kalktım yürüdüm. Gaz sancısını attıktan sonra başka sıkıntım kalmadı. Korktuğum gibi hiç değilmiş. ☺️