Ya kızlar ben nisan 22 de erken gebelik testinde hamile olduğumu öğrendim ertesi gün kan verdim
23 nisan da 68 di
26 nisan da 318
28 nisanda 727
Doktorumuz 5 6 mayıs gel dedi ama ben tek seferde hem kese hem kalp atışı olsun diye haftaya gitmek istedim bu süreçte bir daha beta bakmana gerek yok dedi doktorum bir kaybım var 14 haftalık serklaj olucam kan sulandırıcı kullanıyorum az önce okuduğum bazı postlardan dolayı dış gebelik olmasından korktum çok şükür ağrım sızım yok beyaz akıntı dışında lekelenme vs de yok peki dış gebelik ihtimali hala var mı uygulamaya göre 5+1 iz
Belirtiler nelerdir tekrar beta baktırmalı mıyım ??