12siradanbiri Bbsrrr biz bu ay yaptircaz insallah doktorla konuştuk rapor çıkartın ignelere dedi yonlendirdi 2 bin falan tutacak bizim
Lavinnn Bbsrrr ama daha çok küçük bi kaç haftalık nisan da yaptım inşallah tutunur karnıma çok bekledim bu sonucu çok uğraştık. Dua edin lütfen rabbim size de nasip etsin inşallah
Hbeyzab1 Bbsrrr 1400₺ mi neydi hatırlamıyorum tam olarak zaten olumsuz sonuçlandı boşa zaman kaybı gibi geliyor bana hamile kalma olasılığı normal ilişki ile aşılama aynı yüzdelere sahip diye biliyorum
Hbeyzab1 Lavinnn resmen ya çok pahalı bende özelde yaptırdım Bursa’da ama 1400 diye hatırlıyorum çokmuş sizinki
Bbsrrr Lavinnn canım şimdi biz bütün tahlillerimizi yaptık orda yapacak olsak tekrar mi yapmamız lazım
Sssssnnmm Bbsrrr 4 senelik evlilik bundan öncesinde hep iğneler ilaçlar kullanmıştım doktor olur demişti ama olmadı sperm hareketliliği sorundu bence birde ben de polip vardı aşılama deneyelim dedik tutmasını pek beklemiyordum açıkcası
melikedelibas @Hbeyzab1 Bursada hangi doktora yaptirdın canım bende Bursadayım dusunuyorum yaptirmayi