Aminakarimli Merhabalar, 8 haftalik hamilelikte adet donemlerinde adet olacakmiw gibi agrilar normalmi 😒😒😭
Annesininportakali53 Aminakarimli ay geçen bende öyle oldum 8+5 tim adet tarihime denk geliyordu korktum internetten baktım normalmiş ilk 3 ay sancılar ağrılar git gide azalacakmiş çünkü daha bedenimiz yeni hamileliğe alışıyor ve her ay adet gördüğümüz için o ay hamile göremeyince ve döngü devam edince o yüzden sanci yapıyormuş ama ekstra birsey yoksa korkmayın bende 9+5 oldum şuan
Prensesmelek Aminakarimli benımde adet zamanım geldıgınde cok agrım olmstu adet olckms gb cok sukur gecti ılk uc ay olabılıyormus adet zamanları