Lahinnn Tugcaduman rahım agzı kısalıgından dolayı pesar takıldı kapak halka rahım agzna suan 24 haftalıgız senın neden
Elif1910 Kızlar bugün 39+6 yım artık yarın 40 oluyorum ama henüz bir doğum belirtisi yok ama şikayetim de yok ne yapmalıyım sizce pazartesiye kadar bekleyip doktoruma gideyim diyorum
Lahinnn Elif1910 direkt doktora gıtmen daha ıyı degıl mi gec dogum rıskli dıye bılıyorum allah korusun
Luliveannesi gamzeozer16 çokmu acı çektin canım benim ilk olduğu için başıma ne gelcen bilmiyorum sen tecrubelisin ama onun gözlerini hayal edin e geçiyor bütün korkularim
AliMeltem_2021 Lahinnn yok kuzum çevremdekiler doğum hakkında hiç olumlu şeyler anlatmıyor ben korkmaya başladım nasıl olacak yapabilirmiyim 🤦🏻♀️