Edoosum Son 47 gün kaldi🙈 ilk hamileligim korku yok ama heycan coook fazla. Ve tabiki sabirsizlikla kavusmayi bekliyoruz. 🥰
Lahinnn Prenseslerinannesi344 amin ınsallah sagolasın cok sey cıktı hamılelıgımde ben de ondan bıraz var da bakalım ınsallah bısey olmaz
gamzeozer16 elifsk03 ikinci olunca başına gelcekleri bildigin icin 😄😄😄 bende bide korku var ondan ilk sezeryandıda 😄😄
elifsk03 gamzeozer16 Yaa doğru söylüyorsun ilk olunca başına geleceklerini bilmediğin için 😅 sezeryan olmak istemiyorum bende ama bakalım hayırlısı neyse o olsun 😅