Adetim bi kaç gün gecikti perşembe günü sabah erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı sonrasında gidip kan testi yaptırdım değerim 10.6 çıktı dün geceden beri ara ara pembe akıntı geliyor peçetelik lavobaya girdiğimde sizce hamilemiyim pek anlayamadım