papatyasever34 yenianneadayiii molfix çok pişik yaptı bizde prima ve sleepy bio natural iyiydi memnun kaldık
Birgul yenianneadayiii slepy ile başladım bi ara baby turco kullandım şimdi yine slepye döndüm memnunum devam ediyorum
Deletedmom10846 yenianneadayiii oğlumda molfix ve babyland kullandım şokun arada minies de kullandım. Hepsinden memnun kaldım. Şu anki bebeğime ebebeğin bezini aldım bakalım memnun kalırım inş arkadaşım memnun kaldı diye aldım
esn46kyy yenianneadayiii ben ilk hastane kullanım için Molfix aldım Sonrasında ybb(yıkanabilir bebek bezi) kullancm her şeyi hazırladım. Hem daha sağlıklı hem daha ekonomik oldu bakalım kullanımı nasıl olacak 😊
Cansuadaa Kızım doğduğu günden beri prima kullanıyorum 2 yıl oldu hiç degistirmedim. Hic sızdırma yapmadı.
ilkkalpatisi prima alıcam ilk etapta kızıma inşallah sızdırma pişik yapmadığını duydum, ama kaçlı alsam bilemedim tecrübe etmiş birileri varsa söyleyebilir mi kaçlı kullandınız 1 numara 2 numara?
Deletedmom727271 İlk çocuğum da sleppy ile başladım 2 hafta onu kullandım memnun kalmadım sonra molfix e döndüm bezden ayırana kadar onu kullandım çok memnundum. Bebekten bebeğe değişir tabi. Şimdi baby turco ile başlayacağım yaramazsa molfix e döneceğim yine
Balgunes Bende prima aldım fakat prizmaya alışınca başka beze donmek bebekte pişik yapıyor diyorlar doğru mu