Ylzz123 özellikle ileri haftalarda çok faydasını görürsün canım. Kızılay Erzincan içmenin öneririm hem magnezyum oranı fazla hemde tuz oranı en düşük maden suyu. Ben şom haftalarında günde 2 kere içiyordum (doktorum tavsiye ettiği için tabiki) eklem ağrılarıma çok iyi geliyordu