Sabahtan akşama kadar oturur pozisyonda çalıştığım için hareketsiz kalıyorum. Arada kalkıp yürüyorum ama bana mısın demiyor. acayip kuyruk sokumumda ağrı ve batma oluşuyor. Şuan da 24. Haftamdayım. İdari iznimde yok. Siz çalışan anneler nasıl bir yol izliyorsunuz. 🥹