Emine5500 şaka mı yapıyorsunuz sancı gelmesi için ne gibi öneride bulunabiliriz, eşinize söyleyin bence bunu yapabileceği birşey varsa o yapsın belki sancınızı getirir, nasıl bir düşünce tarzıdır bu hastanede çok para falan mı verdiniz bu düşünceye girdi şaka mı yapıyor yoksa, yada madem o kadar doğmasını istiyor sizi özel hastaneye götürsün orda direk sezaryenle alsınlar bebeğinizi, allah böyle cahil insanlarla uğraşırken yardımcınız olsun