Merhaba arkadaşlar aranızda hamileliğinde horlama sorunu yaşayan var mı ? Şuan 33+2 deyiz. Normalde yanımda biri horlasin uyuyamam eşim de benim gibi ve sürekli beni uyandırmaya başladı yastigimi falan düzeltiyor ben uyanınca da horluyorsun ondan düzelttim diyor. Bu hergun olmaya başladı acaba hamilelikten kaynaklanan bir sorun mu doktora gitmem gerekiyor mu bilemedim ya..