Ya birde şu insanların şu gevşek konuşmalarına tahammülüm yok doğumdan sonra görürmüşüm sorunu . Niye kardeşim? Senin çocuğun doğuştan hasta olabilir benimkinin bağışıklığı kuvvetli olabilir her astımı olan sigara içen mi? Her koah tan ölen sigara içen mi? Bak Neslican Tay’a sporcu değil mi çok sağlıklı beslenen kötü alışkanlığı olmayan süper bir insan neden vefat etti? Kanserden. Birde çıkın şöyle bir dışarı pencereden bakın insanları sigara içiyor diye yargılıyorsunuz ya bahsettiğiniz o felaketler sizin başınıza da gelebilir o yüzden insanları yargılamak yerine kendi çocuğunuz için doğru bildiğinizi yapın. Herkes çiş kaka siz mükemmel olduğunu sanan anneler umarım yargıladığınız şeylerle sınanmazsınız.