Nurrrtkn42 Sağlık açısından da sallamamak gerekiyor zaten. Sallama taraftarı değilim bende. Mesela arkadaşımın ve görümcemin çocuğu var biri 6 yaşında biri 4. Maalesef hala alışamadılar kazık kadar çocuğu sallıyor ikiside. Kabullenmiyor çocuklar bir türlü, okulda da sallamadan uyumadıkları için zorlanıyor öğretmenler. Evde aile uğraşıyor, okulda öğretmen. Her şekilde zorluk yani. Her açıdan düşünüyorum ben. Pışpışlamak ve yanına yatarak alıştırmaya çalışmak daha iyi, gerekirse memede uyusun bütün gün ama sallamak istemem.