Temmuz-3407 Merhaba bebeğim 4 aylık oldu, emziriyorum, yavaş yavaş kilo vermek istiyorum ancak ben emzirirken içim geçiyor sanki, tatlı bireyler yiyince düzeliyor, sizlerde böyle oldu mu, bu dönem sütümü azaltmadan nasıl kilo vermeye başlayabilirim.
Zuzu04 Kan şekeriniz düşüyor olabilir meyve yiyin bol su tüketin ekmeği hamurişini tatlıyı keserseniz kilo verebilirsiniz