kumralface35 Rahim filmi sonrası hamilelik olma ihtimali yüksek diyodu doktor bu doğru mu ?tecrübe eden var mı ve ne kadardır deniyodunuz korunmasız
symaslan kumralface35 bende çekindim tüpümün biri kapalı çıktı açık tüpten yumurtadığım ay hamile kaldım ilaç kullanmadık ama yumurtlama takibi yaptık
Deletedmom_78 kumralface35 rahim filmi çekildim bir ay sonra histeroskopi ameliyatı oldum ama halen daha yok oysa sıkıntı eşimdeymiş ama arkkaşım hsg yani rahim filmi çekildikten sonra gebe kaldı
cakirmom 9 ay denedik olmamıştı rahim filmi çekindiğim ay öğrendim hamile olduğumu Rabbim sizede nasip etsin 🤲
Sevda-123 Bende çekildiğim ay klomende kullanarak gebe kalmıştım, bu ayda çekildim bakalım sonuç ne olacak
benimmdunyamm kumralface35 ben çekildim temiz çıktı ondan sonra tedaviye falan başladık ama olmadı tedaviyi bıraktım 9 ay sonra oldu ama çevremde rahim filminden sonda hamile kalan çok var
Prenseslerinannesi344 kumralface35 evet 4 sene çocuğum olmadi filmi cektirdim ozelde kanalllat acik cikti engel yok dedi doktot sonra klomen ve catlatma ignesi verdi 2 ay denemede oldu ve 2 tane 2 senede pes pese hamile kaldim canim 3 bebeğime hamilr bu seferi erkek 2 kizdsn sonra Rabbim seninde gonlunr gore versin insalah💙
Bsrnura kumralface35 benim ablam rahim filminden sonra hemen kaldı. Ben cekindim iki ay oldu ilk ayda zaten kalamadım stresten prolaktin yükseldi ilaç kullandım suan ikinci ayım bekliyorum bakalım ne olcak p