Bugün ilk muayeneme gittim, bebeğimin herşeyi sağlıklı, yerleşmiş sadece kese duvarının arkasında kanama gözüktü, doktor korkulcak birşey yok 6 hafta eşinle ilişki yasak dedi, normal rutinine devam edebilirsin dedi ama çevremdekiler bu düşük tehlikesi olduğunu söylediler, moralim aşırı derecede bozuldu. Bu durumda olan var mı? Tehlikeli bir durum mu? Düşük olur mu ondan sebep?