Bayby Bizdede durum farksız değil sol yana dönsem ağırlık orada toplanıyor ağrı yapıyor sağ yana yatmak ne mümkün belim ağrıyor ve bebeğim hareket ettikce karnım ağrır oldu sertleşip kasıklarıma ağrı vurmasınıda saymıyorum hiç bu haftalarda böyle olması normalmi acaba kızlar
Nurerdogan Elfidam evet bebeğim aşağı indi mesaneye çok baskı yapıyor hatta elleriyle bile gıdıklıyo araştırma yapıyo galiba benim bıdık 🤩🤩🤩💕
Deniz2961 kfulya1905 Bn smdı geldim hastaneden 37 hftlgm tam 3.300 bebis kanala gırmiş nts de sancı cıktı hafif hafif Altan muayene etmek istedi pek musait degıldım o yuzden cmrtsi cgrdı hemm tkrr nts hemde Altan muayene etck
Nurerdogan Kibarbaby ilk doğum olduğu için sezeryan da olsa 39 bekliyelim diyo normal içinde bebiş gelmediği taktirde 39 diyo bugün kontrolüm var bakalım hayırlısı inşallah ama bana erken gelicekmiş gibi geliyor senin doktorun ne diyor peki
Kibarbaby Nurerdogan normalde 3 ekim ana 2 cm açıklığım var o yüzden heran bekleniyo kilosu boyu filan nekadardı