Ozgeneco Arkadaşlar 5+4 haftalık hamileyim üşüttüm galiba boğazım çok kötü ağrıyor yutkunamıyorum kulaklarıma kadar ağrı var ve başım aşırı ağrıyor aile hekimi ilaç vermedi bol su iç dedi ama dayanılacak gibi ağrımıyor başım ve boğazım bişey yiyemiyorum tavsiye edeceğiniz bişi varmı
Nnrnn Ozgeneco Ben de 29.haftadayım ve ağır bir soğuk algınlığı geçiriyorum. Doktora dahi gitmedim ilaç kullanmak istemediğim için. Ateşiniz yoksa sorun yok bence. Nane limon, ballı süt, ılık ve bol su, bolca yemek ve dinlenme bana iyi geldi.
Cansuu01 Ozgeneco canım sirke içebiliyorsan iç içemiyorsan garlara yap. Sarımsak tüket doğal antibiyotik. Doğal yollarla gidermeye çalış. Benim doktorum günde 1 kupa ıhlamur çayına izin vermişti. Ama sen doktoruna danışmadan içme
Ozgeneco Cansuu01 Cansuu01 sirkeyi midem kaldırmaz sanırım zaten midme çok bulanıyor diksinirim keisn