Yani tabi cinsiyet hiç önemli değil annelik bambaşka hele ki sağlıklı olduğunu duyunca insan çok şükrediyor. Fakat ailenin cinsiyete göre yaptığı psikolojik baskıdan dolayı girdim bu araştırmaya. Allahın zoruna gidecek diye de ayrıca içim bi garip olmuyor da değil