anne96 kızlar bırkac gun once bır olaya cok uzuldum agladım sadece sag kasıgımda agrı oldu sız uzuldugunuzde de tek taraflı bır agrı mı oluyor ve karnım cok agrıdı bebege cok zarar vermıs mıdır 🥺🥺🥺
Sblglr anne96 valla benım hamılelıgım esım sayensınde zehir oldu oluyoda valla erken dogum seyım var malesef benım
Hamile_anne27 anne96 oldu bitti üzülünce bi şeye mideme ağrılar girer. Hamilelikte bu daha da arttı. Ağrısından uyuyamıyorum bile. Bizi üzenler utansın. Gerçi utanmaları olsa üzmezler🤦♀️
TazeAnne06 anne96 ben bi kere üzüldüm ve kalbime bıçak saplanır gibi ağrılarım oldu hastaneye gittik hatta korktuk şükür bişey yokmuş
Onlyyou Kasıklarım ağrıdı hep ağlarken iç geçire geçire sağ sol hep sancı ağrı oldu bebeğim inşaallah sağlıklındoğr ilk üç ay her gün gözyaşı döktüm