Ben doğum yaptığımda yan odada yatan kadın 4,5 civarı doğurmuştu hemşireler hastane çıkışı olmadı göbüşü açıkta kaldı vs diye konuşuyorlardı :) ama bu kalıplara göre değişiyor bazı takımlar büyük oluyor siz her ihtimale karşı 0-3 aylık bi takım daha koyun bence