guzelkizannesi Kızlar özelde öğretmenim ve hamileyim nöbetten kaçıncı Haftada muaf olunuyor 26 olarak söyledi müdürüm 24 diye duydum da bi genelge varmıdır bununla ilgili
dnz_dnz guzelkizannesi ben kullanmadım o hakkımı ama 24 diye biliyorum. İsteğe bağlı ama sizin bildirmeniz lazım. Dilekçe falan alırlar belki
Bejna65- guzelkizannesi 24 haftadan sonra tutulmaz ben doktora söyledim 24.hafta da olduğuma dair belge istedim idareme verdim