nzh18 benim görümcem 5 yıl önce o hastanede doğum yaptı, ama doktoru ayrılmış. O zamanlar çok beğenmiştim suit odasını inanılmaz rahat. Anne ayrı odada misafirler ayrı odada. O yüzden o hastaneyi seçtim bende. O zamanlar paket fiyatları varmış görümcem öyle demişti. Sanırım politikaları değişmiş