Zey1- Merhaba arkadaşlar 37 haftalığa yeni girdim bebeğin hareketlerini takip ediyor musunuz 2 saatte bir ? Ben bir azalma hissettim de sizi de sormak istedim
HavvaZ Zey1- bende 36+4 um dün geceden beri az hareket etti normalinden. Büyüdüğünden Alan daraldığı için mi acaba bilemedim
Tazeanne0134 Zey1- canım gün içinde hareketini sürekli hareket halinde olduğum zaten çok hissetmiyorum ama oturunca ya da yatınca durmuyor 37+0 haftalık hamileyim
Zey1- HavvaZ bende bilemedim ki . Hareketleri takip etmiyorum arada bir vuruyor ama çok degil endişelendim açıkçası