zeynepp1 Kızlar yeni hastaneden geldim 3 cm açılmam varmış ve zaten doktor çatı muanesi yapar yapmaz kanlı şeklde nişan geldi🥳 suyundada azalma var her an gelebilir dedi çok sevindim kızım 42 de geldi şuan bu bebişte 38 olduk🥰
Suleermz zeynepp1 ay hadi hayırlısı olsun bizimde bugün kontrol var en son 2 cm di bakalım bize ne dicekler 🤗
BirFeyzaBirBebek zeynepp1 lütfen doğum yapinca detaylı anlatin bize de 🙏🙂 normal doğum biraz korkutuyor. Hissettiğiniz her şeyi yazın lütfen 😍
Suleermz zeynepp1 yok benim kendiliğinden geldi çatı olduktan sonra akşam hafif kanlı akıntım olmuştu doktor normal muayene ettiğim için dedi 1 hafta çatı muayenesinden 1 hafta sonra falan geldi nişan
zeynepp1 BirFeyzaBirBebek tabi ki canım valla kızımdada aynısı oldu korkulacak hiçbirşey yok sadece panik yapmamak lazım 😅 kızımda nişanım geldi bir kaç gün sonra gece sancılarım başladı hastaneye gittigimde 4 cm olmuştu ve aniden yarım saat geçmeden 7 cm oldu tabi doğuma gitmeden güzelce sıcak duş aldım sırtıma sırtıma tuttum bol bol hurma yedim yürüyüş yaptım tavsiyem olsun🥰 bunu anlatrım detaylı
Sblglr Beyzanrr bende zaman hemen gecsın ıstıyorum cok sıkıldım artık ayaklarım agrıyo nefes alamıyorum