renginnnock kesinlikle yürü ben de geceleri ağlayarak uyanıyordum kramp ve ağrıdan doktorum magnezyum verdi yürüyüş önerdi yürümeye başladıktan sonra hiç sıkıntı yaşamadım magnezyumu bile kullanmayı bıraktım ne ağrım oluyor şu an ne de kramp yürüyüş çok etkiliyor hafifliyorsun