Minigin_annesi0 canım ben de dün gittim özel takipliyim, devlette kilosu hep 300-400 Gr daha az çıkıyor. Dün özelde 40 hafta ile uyumlu çıktı baş çevresi, kilo ve boy 39. Doktora ben bu bebişi normal doğurabilir miyim ki hep iki hafta önde dedim, bakalım olabilir kesin konuşamam dedi. Bu arada benim de 3760 çıktı 37+3 haftada. Biraz daha bekle istersen çünkü yanlış ölçüm de olabiliyor, ultrasonda fazla çıkıp 500 Gr daha az doğma ihtimali de olabiliyor. Aynı hastanede bir arkadaşıma da 4 kilo olmuş bebek daha fazla beklemeyelim demişler, 3600 doğmuş. Çatın müsaitse bekleyebilirsin bence, ben beklemeyi düşünüyorum yani annem de kardeşimi 4 buçuk kilo doğurmuş 😅 4 kiloyu geçince doktorlar derse sezaryen ihtimalini düşünmeyi planlıyorum