Gamze3741 Bende kızıma öykü ismini koyacağım hatta 31 haftalık hamileyim öykü kızım diye konuşuyorum ☺️ Çok güzel bir isim
Derya4465 Bizim cinsiyetimiz belli değil tam ama kızım olursa adı masal olacak çok okuyan bir anneyseniz öykü çok güzel bir seçim
gzdomural Svlyk 38 haftalığız sayılı günümüz var bende sadece öykü koyacağım 🌸 sağlıkla gelsinler insallah 🧡
Temmtemm Benim de kızımın ismi öykü. Uzun uğraşlar sonucu hamile kaldığım için bizim öykümüz olsun dedik bu ismi verdik. Tek başına çok güzel bence, çok seviyorum ismini 🥰 şimdi bir kızım daha olacak ona isim bulamıyorum uyduramıyorum bi türlü🤭
Balcaa Cok yakin bir arkadasimin kizinin ismi cok sakin bir bebek 2 yasinda su an öykü hüma iki ismi de kullaniyorlar