Esramumcu Merhaba kizlar ben lohusalik gecelik bakıyorum ama beyaz istiyorum içi belli oluyor mu bilmiyorum bilgisi olan var mı Ve lohusalik kaçıncı haftada alsam bilemiyorum
mrs_elisah Esramumcu ben beyaz giymedim götürmedim de. Pembe götürmüştüm ama yine de battı. Sezaryen olmuştum batikon sürüldü hep mahvoldu
Sbm050421 Esramumcu ben aldım beyaz renk iç belli ediyor canım ama sabahlığını giyince belli olmuyor , beyaz dışında farklı renkte almayı düşünüyorum , doğumdan çıktığımda renkli giyinip fotoğraf çekileceğimiz zaman beyazı giyinmeyi düşünüyorum 🥰
iremss Esramumcu sadece foto çekimi için kullancaksan al beyaz bişi olmaz üstüne de sabahlk giyersn ama kullanıma uygun değil saçma ama bayaaa ince mesela lohusa geceliği dşye geçmeyen normal beyaz takımım vardı bnm kalındı 😅 iç göstermzdi