Ebrudmr benim 55di canim 2 ay ilac kullandim deger dustu. Sonra belli araliklarla tahlili tekrarlayip yukseldiginde ilac kullandim. Biz bu yuzden cocugumuz olmuyor sanmistik ama asil sorun esimde cikti. Tup bebek tedavisiyle hamile kaldim. Prolaktinin asiri yuksek degilse sorun hemen cozulur