Ya3 ilk gebelikse cok erken henüz.
18-20 de düzensiz belki haftada 2 kez hissedersiniz. 22-24den sonra düzenli hareketlerini hissedebilirsiniz.
Hatta o yüzden tetanoz aşısı bile bebegin düzenli hareketlerinden sonra yapılır yapılması tavsiye edilir.
- Gebelikte erken hissetme durumu varmış evet bende 16+4 şuan ama geven hafta 1 kez bu hafta 2 kez hissettim 😏