Ormanmeyveli Çok güçlü tekmeler atan fındığım 2 gündür gribim daha yavaş ve sakinleşti arada hissediyorum ama güçlü değil. 🥺🥺🥺 aynısını yaşayan var mi???
Sbm050421 Ormanmeyveli canım bende yaşadım aynısını , hasta olduğum hafta hiç atmadı ponçiğim ama hastalık geçince çok şükür kendine geldi bebişim
TazeAnne06 Ormanmeyveli 20. Haftalarda sürekli hissedemiyorsun benim de öyleydi tok karnına soluna yatmayı dene bir de canım 😊