Kızlar cinsiyet postlarndan nefret ediyorum çünkü bir kişinin ısrarla kız veya erkek istemesini anlamıyorum tabiki gönül iki meyveden tatmak ister ama sağlıkla ve hayırlı evlat olması yeterli nitekim ikinci kızıma hamileyim çok da mutluyum hayırlı olursa kız evlat kız kardeş nimet. Hayırsız eylemesin rabbim neyse konuma gelelim
17.haftamda eşimin kardeşine %80 erkek denildi özel di hastanesi ve 17.hafta olduğu için %100 düşündük Dr ondan %80 demistr dedik. Bacak arasında pipi gibi birşey vardı
Dün devlet kıza benziyor demiş eşimin kardeşi de emin olmak için aynı gün yani dün özele gitmiş kız denilip organını göstermiş
Eşimin kardeşim şok tabi 25.hafta çünkü yani insan bir affallar
Hepimizin bebekleri sağlıkla gelsin yani demem o ki yanılma payı oluyırmus bende canlı canlı şahit olmuş oldum
*not fotoğrafi maalesef koyamam izin almadığım birşeyi yapamam.