Anneyimm bence en kullanıslı o. Sepet beşikde mesela arkadasımun oglu 3. Ay az daha düsüyordu park yataga gecti. Cevremin cogu da park yatk kullanıyor. 4/5 yasına kdaar kullanıyor ilk 6 ay üst kademesi 6 ay sonrada alt kademesi kullanılıyor gündüz oyun parkı yap Gecede yatır mis gibi bence