Merhaba kizlar dun kontrolum vardi bu ikinci dogumum olacak ilk dogumum normal ama bebegim donmemis birazcik moralim bozuldu yapmam gereken bir egzersiz var mi ya da benim haftadan sonra donen var mi aranizda doktor 37 ye kadar donmezse donmez artik gibi konustu gecistirdi birazda acikcasi