2 hafta önce uçuş yaptım , 28 haftalıktım onda rapor aldım ve gittim. 28 ve 34 arası rapor istiyorlarmış. Şimdi yine 1 yada 2 hafta sonra uçuşum var şuan 32 haftalıgız. Yani ya 33 yada 34′de uçacagım ve rapor alıcam tabiki , rapor aldıgım için kaybettigim birşey olmadı aksine daha güzel ilgi gördüm. Yani klasik kağıt parçası