OOzii Ebrttrtnm çatlatma iğnesinden kac gün sonra verdiniz testi 2 hafta içindeyse aldatıcı sonuç verir
Ebrttrtnm Alparslaninannesii çatlatma iğnesinden mıdır bilmiyorum 26 Nisan’da iğne vuruldu 4 Mayıs’ta kanda beta baktırdım 7.2 çıktı dün baktırdım sonra 4 çıktı neden dedim ?
Ebrttrtnm Elfs çatlatma iğnesinden mıdır bilmiyorum 26 Nisan’da iğne vuruldu 4 Mayıs’ta kanda beta baktırdım 7.2 çıktı dün baktırdım sonra 4 çıktı neden dedim ?
Alparslaninannesii Ebrttrtnm igneden dolayı yukselmistir eger gebelij olusursa 3-4 gun sonra tekrsr yap adet olmazsan
Hulus Ebrttrtnm bu bahsettiginiz durum iğne etkisinden. O yüzden doktorlar 2 hafta sonra diyorlar biraz bekleyin isterseniz. Allah gönlünüze göre versin inşallah 🙏
Omay0707 Ebrttrtnm iğne etkisi 10 mayıs sizin test veya kanda baktırma gününüz ignden 14 gün sonra bakılır biraz bekleyin adet olmazsanız tekrsrlarsınız
Ebrttrtnm Alparslaninannesii adetimede iki gün kaldı ama sanki adet olacakmisim gibi karnım hani adet olmadan önce şişer ve gaz vardır için bir öyle sızlar aynı öyle acaba gebelik belirtisi mi yok sa adetmi olacağım 😏
Ebrttrtnm OOzii yani bakıldığında ikinci hafta içinde vermişim ama sanki adet olacakmisim gibi bir his gibi birşey var sanki nedendir bilmem ama acaba gebelik oluşumu mu adetime de iki gün var göğüsler sis aciyor gerildi resmen
OOzii Ebrttrtnm bence 15 gün geçtikten sonra yani igne vurulduktan 15 gun gecince kan verin aldatıcı cikiyo
Deletedmom_12 2 defa bebegimi kaybetmistim 😔😔 ikisindede dustu bidaha yukselmedi hic oyle birsey duymadim dusupde yukselen
CansuDRY Ebrttrtnm 9.gün kan vermişsiniz. Normalde düşen beta yükselmez ama sizin iğne etkisiyle yüksek görünüp düşüp yükselme durumunuz olabilir. İğne etkisi geçmeden kan vermişsiniz çünkü.
Ebrttrtnm CansuDRY evet sizlerin sayesinde öğrendim teşekkür ederim ben iki güne etkisi biter diye düşünmüştüm