Mercimekm alakası yok canım bence çünkü bende o haftalarda aşırı ishaldim hatta 2 3 kere oluyodu benim doktoruma sordum bebek baş aşağı ve bağırsaklara baskı yapıyo dedi iyice büyüdükçe ya ishal yapıyomuş ya da kabızlık yapıyomuş bazı annelerde şimdi 38+5 şuan da da kabızım misal her gün kuru kayısı yiyorum içiyorum