Hanımlar ilk dogumum normal olmuştu, belli belirsiz ağrılarım oluşmaya başlamıştı sabah 5 gibi. Benim belim değil kasıklarım çok agrimisti. Adet olucam gibiydi baştaki agri. Sonra ağrılar artmaya başladı, yürüdükçe evde geçti, Dk tutunca duzensizdi başta tabi. Hatta ben ayak ağrısı sanmistim. Doğum sancısı olduğunu sonradan anlıyorsunuz öncekilere göre farklı oluyor. Birden ağrı girip biraz sürüp 8 dk 10 dk olursa mesela bekleyin. Sancilar ritmikse doğum sancisidir.
5 dk da birin altına düşünce hastaneye gidin. Ben öyle yapmıştım 2 saatte doğurmuştum.
Şimdi ikinci bebeğimde de öyle yapacağım.
Allah hepimize kolaylık versin 🤲🏻