SenemAlmasulu Arkadaşlar sizlere sorum olacaktı bu üç gündür sürekli uykum geliyor uyumak istiyorum doktora giderdim ama noel den dolayı heryer kapalı 18+2 günlüğüm bebeğimin bişeyi yoktur değilmi ?😔😢
Emine55 SenemAlmasulu bnde 14 haftalığım mide bulantım olmamıştı ilk haftalardada uykum vardı hep var böyle resmen ölüyorum ayakta uyuyorum gündüz kesinlikle uyumam gerekiyo uyku mide bulantısı ekşime herhangi bir durum olduğunda bunlar bebeğin iyi olduğunun göstergesiymiş merak etme Canım 🙂
mlssrn Valla ben 25 haftadayım ara ara öyle günlerim oluyor kafamı kaldıramıyorum bişeyiniz yoktur Allahın izniyle 🤗
ftmnr Ben 19+5 ve on dokuz haftadır uyuyorum bulduğum yer fırsatı uyku ile geçiriypeum normal diyorlar
Esmaa Selam canim ben bi aydir bebisimden hic haberim yok hep uyuyorum ocakda gidecem doktora amma bebisim haraket ediyor oncu biliyorumki iyi yani senin icinde hic korkusu yok normal bisey irelde bundan dahada cok uykun olucak