Saat 10 gibi doktorla ben konuştum, pazartesi günü 1 cm açılmam vardı dünde kontrolüm vardı 1 tane 75 e kadar olan sancım çıktı.
Akşamda 19.30 da sadece belime ağrı girip durdu
Doktor bana normal dedi
Ben biraz daha evde dayanmaya çalışıyorum kanamam ve suyum gelmediği sürece panik yapmıyorum.