1 D 3.27 cm yazıyor rahim ağzı uzunluğu mu acaba bugün randevum vardı ve rahim ağzımın zayıfladığını söyledi doktor zayıf olmamdan kaynaklı Progestan ve magnezyum verdi rahim ağzı kısalığı var diyemeyeceğim ama nadir oluyor böyle şeyler dikkat etmek lazım dedi bir sorun var mıdır erken doğum riski mi var dediğimde erken doğum her hamilelikte risk taşır falan filan dedi senin de dikkatinle sorun olmaz dedi ama içim rahat etmedi yatmalısın falan da demedi bu nasıl iş ya 🥺