Kızlar buraya yazmaktan fikir almaktan başka yapacak bişeyim kalmadı midem ağzımda geziyorum nolur bana yardımcı olun sinirden sürekli ağlıyorum kafayı yedim sürekli kaşınıyorum çok kötüyüm
Mutfağımda hamamböcekleri var sarı olanlardan gece uyanıyorum duvarlarda tezgahta geziyorlar sinirden elim ayağım titriyor herşeyden tiksinti alıyorum evde bile durmak istemiyorum böcek ilaçları haşere ilaçları herşeyi aldım ne yuvasını bulabildim ne kökü kurudu Akdeniz’de yaşıyoruz kışın hiç bişey yoktu 2-3 haftadır yine başladılar artık gerçekten tahammülüm kalmadı hasta olacağım ama maddiyattan dolayı taşınamıyorumda nolur bana fikir verin napabilirim 😭