Anneyimmmmm5 Dün annem benim adıma meryem ana eli otunu suya koydu ve suyundan içtim biraz sancılarım ve alt tarafa baskılarım başladı siz yaptınız mı yaptıysanız kaç gün sonra doğuma girdiniz şu an 37+5 teyim
Busra2365 Anneyimmmmm5 doğuma giden kişilerin yaptığını biliyorum bende yani günler öncesinden yapıldığını duymadım doğum sancısı olduğuna emin olanlar hastaneye giderken içerler ya da hastanede yanına götürüp orda içerler
Aysegulada Anneyimmmmm5 benim duyduğum kadarıylada doğum hemen öncesi suya konuluyor doğumdan hemenn sonrada sudan çıkartılıyor o suda açık kaldıkca rahminde açık kalıyormuş
Anneyimmmmm5 Busra2365 inşallah bisey olmaz ama o suya konulduktan sonra sancılarım ara ara gelmeye başladı
Melis2015 Anneyimmmmm5 doğum sancında hastaneye yatarken yapılıyor diye biliyorum sen doğuma girince Meryem suresi okuyorlar arkadaşların akrabalarn
mericeynnnn Dogum sancisi baslayinca konuluyor doguma giderken ama bisey olmaz onceden de koyduysaniz bazi arkadaslarim onceden de koydu dogum sirasinda da koydular.Muhim olan dogum bitince hemen cikartin suda kalmasin