Pinaray0309 Bugün doktor biokadin fitil verdi 1 saat önce attım yattım ama inanılmaz derece de yanma yaptı vajinada normal mi çok korkuyorum 38+5im heran doğum bekliyoruz ama şuan yanma ve acıdan duramıyorum
Askiletotomsu Pinaray0309 annem bı ara hapı fitol diye vajinaya atmış . Yandı kadın hastanede yattı kaç gün Öyle bir hata yaptınız sanirim
Emedko Pinaray0309 prospektüsü okudum da hamilelikte kullanilmamalidir diyor cnm . Ben kullanmadm bilemedim cnm . Kullanma bence birak . Yan etki de yapmış olabilir . Doktora mesaj atma şansın varsa bi mesaj at hemen .
Pinaray0309 Emedko attım ama gece gormedi tabi rahim ağzını temizlesin die vericem dedi ama konuscam bugün bir daha atmam zaten mahvetti beni resmen asit dokmussun gibi yaktı