Ayakları kasıkta olduğu için öyle başı Yukarıdadır muhtemelen. Ben de sürekli kasıkta hissediyordum hatta niye bu kadar aşağıda hala diye düşünüyordum. Ultrasonda doktorum gösterdi. Ayaklar rahimdeydi :) sürekli oraya baskı yapıp vurur endişelenme demişti.